Why is this a thing? (Jackask #99)

Thanks Audible! Choose 1 audiobook and 2 Audible Originals absolutely free. Visit www.audible.com/JACKASKS or text JACKASKS to 500500.
TOUR ► www.jacksfilmslive.com
PREVIOUS JACKASK ► hrclubs.info/get/video/f3quqcqNaZ3O2dw
TWITCH ► www.twitch.tv/jacksfilms
MERCH ► crowdmade.com/collections/jacksfilms
TWITTER ► jacksfilms
FACEBOOK ► jacksfilmsfans

Preuzimanje datoteka

Pregleda
1,080,657

Komentari

  • Ok so maybe for JackAsk 100, I'll answer 100 questions. Hit me up with some questions below! reeEEEEEE

    jacksfilmsjacksfilmsPrije 11 mjeseci
    • final question

      snorfsnorfPrije 14 sati
    • Yass

      DumpoDumpoPrije 11 dana
    • this is the 499th comment

      loofloofPrije 13 dana
    • 500th reply

      Dragon HattDragon HattPrije 20 dana
    • no

      Redmonkey18Redmonkey18Prije mjesec
  • Is your floor ok? That DS hit it pretty hard

    Ryan KnutsenRyan KnutsenPrije 2 sati
  • this phone is only made for marketing

    Eduard CiocotealaEduard CiocotealaPrije 4 dana
  • Pp

    duckster joeyduckster joeyPrije 5 dana
  • 5:02 I’m dying lmao

    PyxexPyxexPrije 5 dana
  • I wish I could do what I’m doing now

    DubbsDubbsPrije 8 dana
  • Yo he did make aboard game guys. Wow…!

    Colton ClementColton ClementPrije 9 dana
  • Jhfdcvmjhg

    christos chymaschristos chymasPrije 12 dana
  • I’m not sure whether this video came out before or after he announced YIAY the board game, but if not he actually teased at it at 4:56 and it went right over all of our heads.

    Giancarlo MollanoGiancarlo MollanoPrije 14 dana
  • Jsjsjsjdndndnjddjrkirirhfu483oak m ndmdkdkskke

    Jamie BuchananJamie BuchananPrije 16 dana
  • I commented this while watching the video at the same time (I’m not on a z flip)

    Golden_C _Golden_C _Prije 16 dana
  • You are Alarious

    Ethan MakhloufEthan MakhloufPrije 17 dana
  • R.I.P Jackask

    fat kid 66fat kid 66Prije 17 dana
  • Maybe it fits better in your pocket Gosh you shit on this product when you don't even understand it.

    Xesc de la RosaXesc de la RosaPrije 19 dana
  • Ok

    SpiottoSpiottoPrije 20 dana
  • OMG I miss the DS so much

    Zoya KarimZoya KarimPrije 20 dana
  • I’m a sad boi

    Rodrigo Mercado CasadoRodrigo Mercado CasadoPrije 20 dana
  • Omg, Jack was foreshadowing the YIAY board game months in advance. Genius

    WitheredWitheredPrije 21 dan
  • E

    Xander FrancqXander FrancqPrije 22 dana
  • Please Stop Saying "Audible Stands For"!!! I Hate That Part!!!

    itsghiffari1203itsghiffari1203Prije 26 dana
  • jacksfilms pp

    Redmonkey18Redmonkey18Prije mjesec
  • I am typing this while watching this video

    Bridgham GrayBridgham GrayPrije mjesec
  • * meet with my Galaxy S7* hmm interesting

    Creeptech GamingCreeptech GamingPrije mjesec
  • More like a mini touch screen laptop

    Indrani RanadeIndrani RanadePrije mjesec
  • If only I could type in the comments while watching this great video

    chayse tappo YTchayse tappo YTPrije mjesec
  • The foreshadiwing of the board game tho

    Rei mendRei mendPrije mjesec
  • If only I could comment while watching him rant

    Shibe The commenterShibe The commenterPrije mjesec
  • "By the way, Jackask is cancelled," oh well.

    PeepyPlaysPeepyPlaysPrije mjesec
  • NakeyJakey I love you dude haha let's hang out

    Kurt RelunioKurt RelunioPrije mjesec
  • Buying a 60 dollar clear smart case: N O Buying a 1500 Dollar phone that is useless: Y E S

    PolaroidPolaroidPrije 2 mjeseci
  • Reeee

    Zixofi ZeroZixofi ZeroPrije 2 mjeseci
  • Not the hinting of the yiay game

    Nathan ConrowNathan ConrowPrije 2 mjeseci
  • i don’t agree with you but i like hearing you talk

    Nicholas EvansNicholas EvansPrije 2 mjeseci
  • This is the origin of Tech Talk.

    lay loverlay loverPrije 2 mjeseci
  • Board game design advice 😳

    Unexpected MonkeyUnexpected MonkeyPrije 2 mjeseci
  • I had to pause my vid to make this comment I'm such a loser not having a phone that can leave a comment while I watch my vid makes me want to smash my phone and by this piece of shit

    Nate Baum ScholleNate Baum SchollePrije 2 mjeseci
  • 👁 👁 👄 💪💪 🦵🦵 1 like = absolutely nothing

    DardanProductionsDardanProductionsPrije 2 mjeseci
  • I watch this vid and commented at the same to to annoy that flip phone z

    Impossible 12Impossible 12Prije 2 mjeseci
  • "Jackask is cancelled" Well... He predicted it himself.

    lol skidlol skidPrije 2 mjeseci
  • 4:50 i wonder what that is

    Pato MartinezPato MartinezPrije 2 mjeseci
  • I am not watching the video while commenting

    FancyFancyPrije 2 mjeseci
  • Its a good idea but they should just make it a normal phone that folds

    LightningLightningPrije 2 mjeseci
  • 4:55 YIAY boardgame foreshadowing again lol

    ShigokinShigokinPrije 2 mjeseci
  • I don’t have a Z flop, but I’m still commenting while watching *dabs*

    Regal SaladRegal SaladPrije 2 mjeseci
  • My favorite vid

    JqkeJqkePrije 2 mjeseci
  • Millie Baby Brown is typing...

    WolfamingoWolfamingoPrije 2 mjeseci
  • Just tested out the comment feature on my cheap 200usd Chinese phone

    The Cooler PlayerThe Cooler PlayerPrije 2 mjeseci
  • Omg Yiay board game was hinted in the audible sponsor

    TheCityCatTheCityCatPrije 2 mjeseci
  • What.

    Orville RedenpillerOrville RedenpillerPrije 2 mjeseci
  • Why did you martyr the DS? F.

    Theocratic VitiferTheocratic VitiferPrije 2 mjeseci
  • Man sure wish I could leave a comment while watching this video

    VaurVaurPrije 2 mjeseci
  • Well, now John made a Board Game

    [MARECLO1208][MARECLO1208]Prije 2 mjeseci
  • Comment

    ShikariShikariPrije 2 mjeseci
  • Well i guess this is where the boardgame idea came from

    Pomf LoliPomf LoliPrije 2 mjeseci
  • I am using my Galaxy Fold to leave a comment while watching this video!

    Miles BernsonMiles BernsonPrije 2 mjeseci
  • How has no one realized that this vid prophesied the end of Jackask and the YIAY board game?

    Lê Anh NgôLê Anh NgôPrije 2 mjeseci
  • This is depressing to watch after this series ended.

    Matthew KaplanMatthew KaplanPrije 2 mjeseci
  • 4:56 holy shit

    Sonic Fan_2006Sonic Fan_2006Prije 2 mjeseci
  • I just want phones to eventually be able to fold out into full PCs

    DimDimPrije 2 mjeseci
  • 4:56 He was hinting at it all this time!

    Solber MartinezSolber MartinezPrije 2 mjeseci
  • 5:00 it was foretold in the ancient prophecy

    TheDorkKnight 25TheDorkKnight 25Prije 2 mjeseci
  • Bazinga

    Geo1310Geo1310Prije 2 mjeseci
  • 4:56 The Audible ad was foreshadowing!!

    NickJamNickJamPrije 2 mjeseci
  • Watching the video while commenting this

    Shock WolfShock WolfPrije 2 mjeseci
  • 0:36 that joke definitely aged well

    skye.mp5skye.mp5Prije 2 mjeseci
  • now him listening to board game design advice makes alot more sense

    innocehntinnocehntPrije 2 mjeseci
  • 4:55 HE WARNED US

    shazshazPrije 2 mjeseci
  • Ydjeifiwnfiwnfiwhdiakehriebfuwbriwhfuewjfiehwhfiejworhwhriwjdjieodifuwjrowjruwhsufueuw8g9t

    JoblokianJoblokianPrije 2 mjeseci
  • 4:50 it was foreshadowing all along

    Samuel DeCoskeSamuel DeCoskePrije 2 mjeseci
  • not everyone starting to type

    SqueaksSqueaksPrije 2 mjeseci
  • im commenting whle watching this video

    bruh bruhbruh bruhPrije 2 mjeseci
  • *comments while watching a HRclubs video* woah epic

    N4r0N4r0Prije 2 mjeseci
  • How did I leave a comment?!?!🤣😂😂

    Andrej SkenderijaAndrej SkenderijaPrije 2 mjeseci
  • Reeeereeeee

    coopa jonescoopa jonesPrije 2 mjeseci
  • Are we ignoring the fact the undertale content was in the recommended of the nakey jakey video

    Carter MaclaeCarter MaclaePrije 2 mjeseci
  • Lol cant laugh since jackasks is really cancelled now

    MorpiceMorpicePrije 2 mjeseci
  • Pog champ

    JustanicecubeJustanicecubePrije 2 mjeseci
  • wow guess he wasnt joking about ending jackask

    GingerneerGingerneerPrije 2 mjeseci
  • Jackask is cancelled, oh boy...

    enis serifienis serifiPrije 3 mjeseci
  • Nykks

    Matthew MarcelMatthew MarcelPrije 3 mjeseci
  • This episode is chock full of foreshadowing...

    Julian TapiaJulian TapiaPrije 3 mjeseci
  • 0:35 didn't know how true this was

    JL LyftJL LyftPrije 3 mjeseci
  • “That’s pretty cool” *me commenting on my t-mobile revvlry while watching this video at the same time*

    Jake BowesJake BowesPrije 3 mjeseci
  • So that sponsored segment where he says he's "feeling a bit frisky and wanna make a board game" wasn't a lie at all.

    Rick CornRick CornPrije 3 mjeseci
    • Damn foreshadowing

      deceptive expirydeceptive expiryPrije 28 dana
  • Yeah you can leave a comment on HRclubs video while watching it and I’m passing aswell

    Mr bruh manMr bruh manPrije 3 mjeseci
  • 3:20 Just like me and my penis!

    BreakBreakPrije 3 mjeseci
  • Jdjjsjsj

    George PetrosyantsGeorge PetrosyantsPrije 3 mjeseci
  • Whaaaaaaat

    Chhandak hereChhandak herePrije 3 mjeseci
  • I wrote this comment while watching this video “wow” amazing

    Goldfish_ gangGoldfish_ gangPrije 3 mjeseci
  • Oh what about the cases for these things

    Bloxy NoobBloxy NoobPrije 3 mjeseci
    • They’re like two parts that clamp on to both sides

      Mild LakesMild LakesPrije 2 mjeseci
  • 0:36 :(

    TymetrainTymetrainPrije 3 mjeseci
  • Lol

    ModernMemersModernMemersPrije 3 mjeseci
  • Jack whenever a new phone comes out: notch NOTCH. NOTCH. TOO BIG.

    Meme LickerMeme LickerPrije 3 mjeseci
  • Wow i wrote it wile watching the vid!

    RoniRoniPrije 3 mjeseci
  • I’m leaving a comment while watching the video

    NØAH GØLDSTONENØAH GØLDSTONEPrije 3 mjeseci
  • ☺Dr dykrtyksrydh,djtsr5tuksrsyftkya5ulry.urwzltuflureazkut

    mariomainssbmariomainssbPrije 3 mjeseci
  • Jajwkmams mama,aa,a,a-‘,’wokik992’wl

    Premnair GamingPremnair GamingPrije 3 mjeseci
  • You are not allowed to hold a ds ever again.

    JasonIsGarbageJasonIsGarbagePrije 3 mjeseci
  • I’m leaving a comment while watching 😎

    Useless DegenerateUseless DegeneratePrije 3 mjeseci
  • Lol

    DavidDavidPrije 3 mjeseci